Work Management Software
Verkoop, factureer en
organiseer je werk op één plek.
Teamleader Focus is een overzichtelijke online work management software. Eenvoudig te gebruiken. CRM, projectmanagement, tijdsregistratie, offertes en facturatie in één online software oplossing. Als certified partner van Teamleader helpt ViaSteef! je graag bij de keuze van het pakket, de implementatie en het gebruik van deze work management software.
Klanten beheren
Voeg bestaande en potentiële klanten toe en beheer al hun informatie.
Offertes maken
Verstuur professionele offertes – in eigen huisstijl – en verbeter je verkoopproces.
Projecten beheren
Zet offertes om in projecten en lever elk project op tijd en binnen het budget op. Ticketsysteem inbegrepen.
Uren registeren
Registreer eenvoudig je gewerkte uren, onderweg of achter je bureau.
Facturen maken
Verstuur facturen in een handomdraai, ook periodieke.
Geld ontvangen
Word snel en correct betaald, ook online.
Veel extra’s
- Bijhouden van meetings, taken, calls in 1 overzicht
- Duidelijk overzicht van gesprekken (en e-mailcontacten) met de klant
- Werkbonnen maken
- Met de mobiele app heb je je complete bedrijfsvoering letterlijk in je achterzak!
Teamleader Focus
Meer gedaan. Minder gedoe.
Zo helpt work management software je bedrijf vooruit. Verkoop, factureer en organiseer je werk op één plek. Teamleader is de alles-in-één oplossing die je helpt slimmer te werken. Behoud het overzicht, verkoop meer en bied je klanten de beste service.
Klantenbeheer, projectmanagement, facturatie en nog veel meer. Alles in één handige tool. Ruim 12.000 ondernemers werken slimmer met Teamleader. Van IT bedrijven, marketeers tot loodgieters en bouwbedrijven.
Dit kun je allemaal met Teamleader work management
Prijs
Dit zijn de verschillende mogelijkheden.
Flow
€ 90,00 per maand
€67,50 per maand
(excl. BTW)
25% korting op je eerste factuur
2 gebruikers inbegrepen
€ 45,- per extra gebruiker, excl. BTW
Gun je bedrijf net dat beetje extra. Bijvoorbeeld door in de gaten te houden wie een tandje bij kan zetten, of het juist wat rustiger aan moet doen.
Alles in GROW +
Meerdere bedrijfsentiteiten in één account
Verlofregeling
Verplichte multifactor-authenticatie
Financiële forecasting
Onbeperkt aantal salespipelines
Priority support via chat
Vanaf 6de gebruiker
€ 22,50 per gebruiker per maand, excl. BTW
Aanbevolen
Grow
€ 66,00 per maand
€49,50 per maand
(excl. BTW)
25% korting op je eerste factuur
2 gebruikers inbegrepen
€ 33,- per extra gebruiker, excl. BTW
Tijd om je bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Dankzij timetracking, digitale bonnetjes en betalingsherinneringen is jouw administratie altijd up to date.
Alles in SMART +
Facturen
Betaling via QR-code
Automatische betalingsherinneringen
Terugkerende facturen of abonnementen
2 salespipelines
Margeberekening op offertes
Vervaldatum op offertes
Vanaf 6de gebruiker
€ 17,00 per gebruiker per maand, excl. BTW
Smart
€ 50,00 per maand
€37,50 per maand
(excl. BTW)
25% korting op je eerste factuur
2 gebruikers inbegrepen
€ 25 per extra gebruiker, excl. BTW
Voor zij die aan de slag willen gaan met CRM, verkoop en tijdregistratie.
10.000 contacten & bedrijven
Klantgegevens filteren & opzoeken
Agenda
Taken, afspraken & telefoongesprekken
Tijdsregistratie
Offertes
1 salespipeline
Koppelingen met externe programma's
Toegang tot supportcentrum
Livesupport
Vanaf 6de gebruiker
€ 12,50 per gebruiker per maand, excl. BTW
Boosters
Boost je Teamleader Focus-account met:
Projectmanagement Booster
€35,- per maand
(excl. BTW)
Beheer je projecten op een flexibele manier en lever ze voortaan op tijd en binnen budget op.
Flexibel projectmanagement
Realtimeverbinding met je facturen & offertes
Meer controle over budget & deadlines
Lead capture Booster
€20,- per maand
(excl. BTW)
Gebruik krachtige contactformulieren en afspraakplanning om meer business binnen te halen.
Professionele contactformulieren
Snelle opvolging van leads
Makkelijk afspraken plannen
Werkbonnen Booster
€20,- per maand
(excl. BTW)
Maak snel werkbonnen op locatie en laat die meteen ondertekenen door de klant.
Makkelijk bijhouden van werkuren, bouwmateriaal & kilometers
Meteen laten ondertekenen
Realtimeverbinding met je facturatie & CRM
Centrale inbox Booster
€50,- per maand
(excl. BTW)
Bewaar het overzicht van álle klantvragen die binnenkomen en beheer ze in één praktische inbox
Alle klantvragen op één plek
Efficiënter samenwerken met collega’s
Hogere klanttevredenheid
Planning Booster
€35,- per maand
(excl. BTW)
Check makkelijk de beschikbaarheid van je team en zie meteen waar er nog ruimte is bij onvoorziene omstandigheden
Optimaal inplannen van medewerkers & hun tijd
Beter gewapend tegen onvoorziene omstandigheden
Makkelijk vooruitplannen
Implementatie
Begin op de manier die bij je past.
11.000 klanten gingen je voor en organiseren hun werk nu met Teamleader Focus. Wij helpen je met het instellen en inrichten van je Teamleader account. Uiteraard in goed overleg.
Na een uitgebreid gesprek bepalen we samen de geschatte duur van de implementatie. Vervolgens maken we hiervoor vooraf een offerte. Ook bij de integratie en koppeling van bestaande programma’s helpen we je graag. Denk hierbij aan koppeling van je Google, of Apple agenda, Office365, marketing automation (bv. Mailchimp), financiële koppelingen als Exact en Twinfield, Mollie, WordPress, LinkedIn, etc. Ook na het opstarten helpt ViaSteef! je met het opleiden van gebruikers, zodat ze meteen aan de slag kunnen met Teamleader. Hierin verzorgen we zowel basistrainingen, als trainingen voor gevorderden.
Ondersteuning
Ga voor een vliegende start met de ‘Done For You’-formule!
Wil je professionele ondersteuning van een expert die je helpt jouw workflow in Teamleader Focus te implementeren?
ViaSteef! helpt je graag.
Stap 1
Kick-off meeting
Samen met ViaSteef! bespreek je de samenwerking en de doelen en verwachtingen van het traject. Het online platform wordt uitgelegd en we plannen samen trainingsmomenten in.
Stap 2
Instellingen & integraties
Hier zet je, in overleg met ViaSteef!, de eerste stappen in Teamleader Focus. We zetten samen je basisinstellingen op scherp en bekijken welke integraties er voor jou nuttig kunnen zijn.
Stap 3
Bedrijfsprocessen
In deze stap focussen we op je huidige manier van werken: hoe kunnen we die het beste vertalen naar Teamleader Focus? Hierna staat Teamleader Focus klaar voor gebruik en kan jij je collega’s verder opleiden.
Stap 4
Feedbackmoment
We hebben nog een laatste meeting, om ervoor te zorgen dat je up-and-running bent en alles verder vlekkeloos verloopt. Ook leggen we duidelijk uit wie je in de toekomst om hulp kan vragen.
Referenties
Deze bedrijven gingen je voor!
Shane WinsserWinsservisuals.nl
Omdat ik veel onderweg ben had ik niet altijd informatie van klanten bij de hand. Met de handige app van Teamleader kan ik altijd en overal bij klantinformatie, contacten, deals en facturen. Ik kan zelfs onderweg een offerte sturen aan de klant.
Koen KuipersKuipersstofferingen.nl
Voor ons is naast snel en eenvoudig offertes maken het registreren van tijd erg belangrijk. Mede vanwege deze aspecten hebben we voor Teamleader gekozen. Dit creëert overzicht en administratief neemt het veel werk uit handen.
Daryl ZoonZoonhovenier.nl
Niet alleen het opmaken van offertes gaat met Teamleader een stuk sneller. Als de opdracht – vaak online acceptatie via de handige meegestuurde link – gegeven is, kunnen we sneller schakelen naar een automatische bevestiging, werkbon en een uiteindelijke factuur. Bovendien koppelt het eenvoudig met ons boekhoudsysteem. Dit scheelt veel werk!
Overige Work Management Software pakketten
Wellicht ook interessant
SIMPLE SIMON
De slimme werkbon app
Met deze app maak je werkbonnen eenvoudig digitaal. Van inspectie tot en met montage: alle info op 1 plek bij de hand. Maak eenvoudig digitaal werkbonnen aan en bespaar jezelf een hoop papierwerk. Met deze app maak je snel en efficiënt formulieren aan en kun je foto’s en informatie uploaden. Na (digitaal) ondertekenen door je klant worden de gegevens tussen buitendienst (monteurs) en kantoor gesynchroniseerd. Zelfs automatische facturatie kan worden ingesteld.
- Communiceer eenvoudiger
- Werk efficiënter
- Factureer sneller
- Veel koppelingen mogelijk, zoals bv. e-Boekhouden, Afas, Teamleader, Google, Apple, Exact, Visma Yuki, iMuis, Twinfield, Gripp, Jortt
Probeer het nu twee weken gratis!
Neem contact op voor meer informatie.
e-Boekhouden
Eenvoudig online boekhouden en factureren.
Online boekhouden voor iedereen. Geschikt voor iedere ondernemer, vereniging, stichting, accountant, of boekhouder. Op Trustpilot is e-Boekhouden het best beoordeelde boekhoudprogramma met een 9,2.
- 100% gratis voor startende ondernemers
- Eenvoudig in gebruik
- Deskundige en razendsnelle helpdesk
- Erkend door de belastingdienst
Probeer het nu twee weken gratis!
Neem contact op voor meer informatie.
ViaSteef!
Waarom ViaSteef!
en niet direct via Teamleader?
De tarieven via ViaSteef! en via Teamleader zijn gelijk. Bij ViaSteef! bieden we je echter persoonlijk contact en kunnen we ook helpen bij de implementatie. Door het persoonlijke contact reageren we sneller op vragen. Kies daarom voor een partner. Je krijgt dan het beste uit 2 werelden. We helpen je graag Teamleader te matchen met je bedrijf, zowel als in de huidige situatie, als in de toekomst.
Probeer 2 weken GRATIS
Verkoop, factureer en organiseer je werk op 1 plek. Start vandaag nog en probeer Teamleader 2 weken GRATIS uit. Zonder verdere verplichtingen!
Korte live demo. ViaSteef legt alles uit!
Vraag nu een live demo aan en maak kennis met Teamleader. Tijdens de live demo nemen we aan de hand van je situatie de mogelijkheden van Teamleader door. Klanten, contacten, offertes, projecten, werkbonnen, facturen, tijdsregistratie; het komt allemaal aan bod.
Contact? Gratis 14 dagen uitproberen?